Acest concurs a expirat în data de 2015-01-12. Vezi concursurile active aici.
Designed to be ahead.

Campania KENT “Designed to be ahead” este organizata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 17 Noiembrie 2014 ora 00:00:00 - 11 Ianuarie 2015 ora 23:59:59, inclusiv.

Produsele participante la campania KENT “Designed to be ahead” sunt pachetele de tigarete care prezinta urmatoarele caracteristici, comercializate de British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L. pe teritoriul Romaniei:

  • KENT HD 94 (variantele BLACK, BLUE, SILVER) pe a caror banda de desigilare este tiparit www.Ahead-In.com
  • KENT HD (variantele BLUE, SILVER WHITE) pe a caror banda de desigilare este tiparit www.Ahead-In.com

Fiecare pachet participant la aceasta Campanie contine un cod unic format din 9 caractere alfanumerice. Codul unic participant la campanie este tiparit pe interiorul capacului pachetului de tigarete participant.

Pe perioada desfasurarii acestei Campanii, persoanele adulte si fumatoare pot trimite coduri in scopul participarii la campania KENT „Designed to be ahead” exclusiv prin intermediul site-ului www.Ahead-In.com.

Pentru a participa la aceasta Campanie, persoanele adulte, fumatoare trebuie :

  • sa acceseze www.Ahead-In.com;
  • la prima accesare, sa isi creeze cont prin completarea formularului de inregistrare completand urmatoarele informatii: Telefon Mobil, Data Nasterii, E-mail, Parola si un cod participant, valid. 
  • ulterior, pentru accesarea site-ului, participantii trebuie sa introduca numarul de telefon mobil si parola setata.
  • sa foloseasca pentru inscriere un telefon mobil activ, valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Telekom. Fiecarui numar de telefon mobil ii corespunde un cont in care se vor acumula toate codurile introduse de un participant.
  • Un Participant poate introduce maxim 5 coduri valide pe zi. 
  • Pentru a putea participa la aceasta Campanie cu mai multe coduri diferite, Participantul trebuie sa le inregistreze separat pe www.Ahead-In.com.

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt:

  • Premii acordate prin tragere la sorti:
    • 56 x iPhone 6
  • Premii garantate:
    • 50.000 de brichete
    • 50.000 de brichete USB
    • 50.000 de scrumiere

Pe toata durata campaniei un participant poate castiga: un iPhone 6, o bricheta, o bricheta USB si o scrumiera. 

Premii acordate prin tragere la sorti: Se vor acorda 56 de telefoane iPhone 6, Silver, 16 GB, cate unul pentru fiecare zi de desfasurare a campaniei. Fiecare cod valid introdus in campanie reprezinta o sansa pentru premiul acordat zilnic: un iPhone 6. Participantii trebuie sa pastreze capacele pachetelor cu codurile unice inregistrate de ei in Campanie, in original, pentru ca in cazul in care vor castiga un premiu prin tragere la sorti sa poata face dovada codului trimis.

Premii garantate: Premiile garantate se acorda in limita stocului disponibil de premii, in functie de numarul de coduri disponibile, dupa cum urmeaza:

  • Bricheta – pentru acest premiu, un participant are nevoie de 5 coduri disponibile in contul sau;
  • Bricheta USB - pentru acest premiu, un participant are nevoie de 10 coduri disponibile in contul sau;
  • Scrumiera - pentru acest premiu, un participant are nevoie de 20 coduri disponibile in contul sau.